stephaniesliv

Lägenhet!

Kategori: Allmänt

Hej! :D 

Nu har man en lägenhet då. Jag har blivit stor, gammal och mogen nog att flyga från nästet. Träffade min ena granne också, hon var också på visning med mig och vi blev båda kära i de nya lägenheterna som de håller på att bygga. Så vi bestämde oss för att boka varsin bredvid varandra:) Jättetrevlig tjej, så de kan bli riktigt bra! Utsikt mot skogen, kvällssol och Heeeelt nybyggt. Nelson verkade må bra av att vara där också, hehe. Viktigt att sambon håller med ju! 

Är uppspelt över hela grejen nu. Ska bli så satans spännande och roligt det här, Norrtälje here I come!!  Ska lägga in en liten film från lägenheten också tänkte jag. Filmade ju såklart;) Nu måste jag bara inhandla all dekoration o så. Marint tema kommer det bli. Stort sjökort över Stockholms skärgård, gärna inloppet liksom. Hittade ett sånt i Söderköping förra året och höll på att köpa det, men gjorde aldrig det. Ska försöka på Nautiska magasinet i veckan. Där lär de ha mycket mysiga saker i marint stuk. 

Ska försöka ladda upp filmen nu, hörs sen! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: