stephaniesliv

En lååång dag!

Kategori: Allmänt

När man har en pojkvän som har snarkproblem så blir nätterna väldigt intensiva (på fel sätt) och långa. Suck... Jag får nästan sova med såna där mega-öronskydd som byggarbetare har, hahaha. Nej, till och med Nelson var galet seg efter morgonkissen, så efteråt däckade vi helhjärtat i soffan och sov nästan 3 timmar. Myspys:) 

Idag har jag sålt lite plagg från min urrensade garderob, har mer än dubbelt så mycket att sälja nu när jag gjorde rensning nr.2. Vad mycket man samlar på sig alltså, heelt sjukt! 

Förresten, har köpt de första sakerna till min lilla underbara lägenhet. Förresten Cilla, det är inte en studentkorridor:) Känns skönt att verkligen ha sitt lilla egna. Ok, tvättstuga delar man nere på gården, men det gör vi nu också här i Väsby! Jag är verkligen kung på att tvätta! However, eftersom allt ska gå i marint tema så har det införskaffats en liten "livboj", grytlapp och grythandske med marint tema på. Vill ni se? Kanske orkar fota och lägga upp en vacker dag. Sen har det shoppats en hel del de senaste dagarna. I tider då jag borde gräva ner mina pengar i trädgården för att inte slösa. Men jag tänker så här: Jag kommer inte ha råd med duschtvål eller deo de två närmsta åren, så jag får unna mig lite nu när jag har råd. Jag vet, säg inget....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: