stephaniesliv

Det blev ingen plattång...

Kategori: Allmänt

Det blev inte stan heller för den delen. Vi får se om det blir imorgon istället, förmodligen =) 

Tog en lång härlig promenad för någon timme sen. Plockade blommor och njöt av värmen tillsammans med Nelson. Så otroligt skönt och jag mådde bra och kände mig riktigt lycklig! Kom även överens med mig själv att verkligen satsa 110% på skolan nu i höst. Ge mig fan på att jag kommer att ta mig igenom dehär kommande 2 åren med bra betyg. 

Inte för att jag deppar ihop allt för ofta. Men det blir ju så ibland givetvis. Men när jag var ute på den där promenaden så var det något extra så att säga. Mådde ju lite konstigt innan jag åkte upp till landet förra veckan. Har märkt att jag är gladare och mer lättad nu. Klart det är mycket att tänka på med jobb, ekonomi, flytten o allt, men nu känns det som att jag har lite mer koll på läget!. Jätteskönt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: