stephaniesliv

Beslut.

Kategori: Allmänt

Hej solstrålar! 

Vart en liten spontan kväll igår, så jag kunde inte uppdatera något. Dennis drog iväg mig för att se Terminator salvation. En helt ok film, Christian Bale är ju till ett faktum väldigt behaglig att titta på, hihi:) Nej men den var faktiskt bra! Sen så kom vi hem rätt sent så det var bara att gå och lägga sig. 

Jag röstade igår också, kändes ansvarstagande och tycker att fler borde ha deltagit. Vi som kallar oss själva för ett modernt land borde ta och utnyttja vår värdefulla demokrati. Men men, det är bara beviset på att vi kanske är mer konservativa än vad vi vill tro att vi är. 

Och jag har fattat mitt beslut. Jag kommer att flytta till Norrtälje i höst! Kommer bli så himla roligt/spännande o allt möjligt. Tack Sara och Cilla för era pepp-kommentarer, det gjorde en hel del! ♥ Ska faktiskt träffa människan som har hand om studentbostäderna på campus idag. En nyproducerad 1a på 23 kvm är jag sugen på... Vi får la se! Ska försöka ta lite bilder, men det ser ju ut som en byggarbetsplats för tillfället :P 

Nej, nu måste jag starta dagen här, kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: