stephaniesliv

090609

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 

Sitter här och gäspar som en gnu. Nelson sover fortfarande, men jag har valt att hålla mig vaken så gott de går nu. Idag hade jag tänkt spendera framför TVn, for once. Otroligt länge sen jag bara satt och slappade en hel dag! 

Måste bara passa på att gratta alla studenter idag som springer ut från Marina Läroverket! Själv tog vi studenten därifrån den 5e förra året. I fredags var det 1 år sen, så ofattbart! Hoppas att vädret blir lite bättre till när ni springer ut från Symfoni. När jag sprang ut där på hamnplanen förra året forsade tårarna. Har nog aldrig vart så lycklig och stolt över mig själv som då! Det var en fantastisk känsla:)



Jag och min älskade mormor ♥


Jag och mammi ♥



Nu håller jag på att hungra ihjäl. Hörs lite senare, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: