stephaniesliv

On this morning.

Kategori: Allmänt

Nelson bara rände runt som en galning nyss. Typ som att han rymt från psyket... haha. Men som jag förmodade var han fortfarande trött, så jag bar upp honom i knät och nu sover han som en lite prinsessa igen.

Tufft att vakna upp imorse. Kände mig som en zombie när telefonen skar in i örat på mig för ungefär en timme sen. Glada mormor som ville berätta att hon o morfar kommit från till Visby. Jaja, bättre att gå upp än att sova vidare tänkte jag. Kul att höra att de mådde bra också:) 

Idag kanske det blir en promenix i Ekoparken. En liten chihuahua-träff ungefär. Men det blåser här hemma hos mig och ser mulet ut, så vi får se hur vädret utvecklar sig. Ska kolla upp vädret på smhi så man vet på ett ungefär var detta leder. 

På tal om väder o så. Vill verkligen åka bort när jag har jullov. Men var? Kom med tips om ni vill! 


Gammal bild på mig tagen i studio.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: