stephaniesliv

Nu j*vlar!

Kategori: Allmänt

CSN, hyresvärden och allt annat som inte är uppklarat, nu skall allt detta tas tag i en gång för alla! 


 EDIT - Fasen vad irriterande med alla system som finns. Det här med att allt blir modernt är inte alls till vår fördel längre! Nu har man fixat e-legitimation BARA för att kunna få ansökningarna till CSN fortare. Dvs handläggningstiden snabbas upp lite. För jag skulle vilja se dem som jobbar där öppna tusentals brev nu... Jag ser det bara inte hända. Men att skaffa det där bank ID grejen så krånglade det som tusan. Bara att installera skiten kortade ner mitt tålamod rätt rejält. Jag gjorde det alla nollställda människor skulle gjort och ringde supporten. TACK SNÄLLA DU SOM HJÄLPTE TILL! Vad fan vore man utan kundtjänst ibland undrar jag bara(?). Typ hjärndöd skulle mitt svar bli. 

Så nu är det bara hyresvärden man ska ringa ner och få tag på. Efter en sån här dag behöver jag typ chips. Massvis med chips. En bra film och lite mys i soffan (slappa järnet, inte bry sig och ignorera ens sociala liv) så mår jag nog bra igen. Haha, att bli vuxen tar lite på krafterna. Snart behöver jag väl hemtjänst om det fortsätter såhär:P 

Imorgon kommer älsklingen hem och då kanske man orkar stå ut lite till förhoppningsvis<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: