stephaniesliv

Mot Norrtälje!

Kategori: Allmänt

Ska undersöka min blivande hemort. Dock kommer jag att ha två samtidigt, vågar ju inte överge Väsby direkt precis. Kommer pendla hem på helgerna för att jobba som det ser ut just nu. Kanske får lägenheten visad igen. Ska jag ta lite bilder kanske? Tar med mig kameran anyway... 

Måste börja göra mig i ordning om det ska bli av det här. Vaknade alldeles för sent egentligen! Men jag hade världens spacade dröm. Drömde att jag bodde under centralstationen här i Sthlm. Fattade ingenting, förmodligen lite nerver inför flytten.  Måste även få rota lite i affärer idag. Hittade världens snyggaste jeansväst på MQ igår för 149:-, men den var för liten så jag ska försöka hitta den nu! 

Fortfarande i pjamas...hehe. Puss på er!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hej Stephanie,



    Ledsen att jag inte kunnat svara dig tidigare. Det blev lite rörigt under semestern.



    Jag gick en IATA utbildning efter gymnasiet och har jobbat i branschen sen dess. Visste tidigt att jag pa nagot sett ville jobba med resor, och nu kan jag inte tänka mig att jobba med nat annat.



    Lycka till med din utbildning! Det later spännande.

    Om du vill läsa mer om vad jag jobbar med sa kan du kolla här: http://parislisa.blogg.se/2008/june/mitt-jobb.html



    Kram fran Lisa

    2009-07-31 | 17:15:38
    Bloggadress: http://parislisa.blogg.se/
  • My J säger:

    söt du är ^^

    2009-07-31 | 18:56:45
    Bloggadress: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här: