stephaniesliv

Lycka!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott. Jag somnade vid 03, eller senare... och gissa vad jag vaknade av. Haha! Detta är en rätt komisk historia. När jag var i Dubai i vintras så träffade jag en heeelt galen snubbe från Indien som bodde på samma hotell som oss. Han började snacka o ha sig och tyckte att han var mr. right för mig då, så han tyckte att vi skulle byta nummer. Jag slängde lappen när jag kom tillbaka upp på rummet, men han sparade mitt omsorgsfullt i sin lilla lur. Han ringde mig kopiöst mycket när vi va i Dubai och ville träffas, dra med mig på fester och visa runt mig o mamma, men jag hade min mobil avstängd under hela resan och hörde meddelandena som han lämnade på telefonsvararen när jag kom hem till Sverige igen. Men ja, gissa vem som ringde mig igår kväll och väckte mig imorse? Jodå,  just precis....hahahaha! Dog av garv när jag lyssnade på meddelandet han lämnade också. Wow, allt blev så mycket roligare efter så lite sömn också:P 

Men, det är inte därför jag är lycklig denna morgon. Utan det är för att mitt lån och allt är beviljat av CSN. Ansökte igår via internet och det gick ju mycket snabbare än att skicka per post. Inte ens 24 timmar tog det. Det tackar vi för:D 

Så nu är allting underbart. Faktumet att Dennis kommer hem idag gör det bara bättre. Och vi får se vad de säger på tandregleringen också. Ska nämligen dit idag. Men nu har jag haft sån tur så jag tror knappast att jag får några bra nyheter därifrån, men man kan alltid hoppas:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: