stephaniesliv

Kom hem med en hel kasse med saker!

Kategori: Allmänt

Ojoj, det är farligt att komma ut när man ska flytta såhär. Även fast jag egentligen inte har råd så måste jag kika, och när man hittar nåt så åker det ner i en påse och följer med mig hem! Har hittat så många söta marina saker:) Vill inte visa er nu, ska fota massvis när allt är på plats, kan inte vänta:D Men det känns fortfarande stört att jag ska flytta. Jag förstår inte.. Eller jo, klart jag förstår, men det känns väldigt knasigt! Hursomhelst, tror att det kommer bli bra:) 

Nu ska jag laga lite middag. Blir någon laxrätt av nåt slag. Inte bestämt mig om jag ska steka eller ha den i ugnen. Är sugen på potatisgratäng till, men det blir jobbigt om jag ska ha både laxen och gratängen i ugnen samtidigt. Äsch, vi får la se! 


Här inne finns det massvis med fina saker! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: