stephaniesliv

Jag lever och jag mår bra (tror jag)

Kategori: Allmänt

Hej hallå!

Hur har ni det?! Jag har det bra. Här är det fin kvällsol som värmer en i ansiktet. Nelson och jag myser ute på altanen (den enda stället som man har bra täckning).

Jag är fortfarande här uppe på landet. Har gjort en liten road-trip med Dennis förra veckan. Mycket häftigt man stött på. Tänkte stanna här ute och njuta lite till torsdag. Det är skönt att få komma bort så att säga. Men jag erkänner att jag längtar hem som f*n också! Det är bara den här tiden på året jag får träffa mina kära släktingar här uppe, så jag passar på när jag har möjlighet.

Har inte orkat skriva något här... Men när jag kommer hem kommer det väl lite bilder o så:) Förresten, ni missar inte säsongspremiären av Dexter ikväll? Hoho, om jag kommer sitta klistrad? OM?! Ha, dum fråga:D

Hörs raringar! Kram på er

Kommentarer

  • steffie säger:

    i miss u, vill ha min älskade vän tillbaka snart som man kan prata om allt mellan himmel o jord o komma ut på våra älskade powerwalker!!

    love u piff från puff :P

    2009-07-06 | 23:58:29

Kommentera inlägget här: