stephaniesliv

Inte får det bli höst än.

Kategori: Allmänt

Hej! 

Kom precis in från en runda med Nelson. Mamma följde med också, kul med lite sällskap. Nelson har varit så harmonisk idag. Kanske beror på att jag klippte klorna på honom lite tidigare, hehe. Det haaatar han mest av allt! Dock är bakbenen ingen större fara, då behöver jag inte ens hålla om honom om jag har tur. Men frambenen... usch! Jag måste nästan ha skyddshandskar på mig för mina händer kan bli bitna rätt så rejält:/ 

Men på tal om nånting annat! När vi va ute nu så kändes det lite ruggigt. Kan bero på alla åkrar som avger fukt, men alltså,  jag vägrar höst redan i juli. Jag vill ha riktig sommarvärme. Långa sommarnätter. Känns lite hopplöst när man går ut och blir lite frusen även fast man har jacka. Usch! 

Ska försöka ordna lite med upplägget för flytten. Kolla lite sängar samt köksmöbler. Om ni vill bli av med en max 1.20 säng o madrass så hojta till! Eller om ni känner nån som vill bli av med ett barbord. Tell me! 


Kvällen började oskyldigt med en god drink i handen.


Jag och Viktor.

Ja, de var de enda bilderna som var repressiva från gårdagen. Punkt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: