stephaniesliv

I'm back!

Kategori: Allmänt

Äntligen tillbaka i lilla Väsby igen. Eller ja, efter att ha varit där uppe i Norrbo så är det svårt att hitta något mindre:) Men det är mitt lilla paradis som jag kan gömma mig om somrarna. Dock är det lätt att känna sig vilsen där uppe. Var ute och knallade i skogen med Nelson och fick lite panik när jag kände att jag hade tappat bort mig, hah! Som tur var hittade jag tillbaka ut på vägen.

När jag kom hem möttes jag av tråkiga räkningar som måste iväg. Första hyran t.ex. Hjälp, flyttar jag snart?! Lite panik är det faktiskt. Hur f*n ska jag hinna få ordning på allt... Tur att jag är hemma nu, har en hel dag framför mig i telefon imorgon. 

Nu måste jag bada skitgrisen (aka Nelson). Han ligger och sover den stackarn. Han jublade av glädje när vi kom hem:) Och jag med, har längtat hem rätt hårt faktiskt. Har hänt lite saker där uppe som fått mig bara vilja fly, men men. 

Snart svamlar jag bara om jag skriver mer. Tänkte dela med mig av lite bilder sen. Btw, Steffie vi måste så fort som möjligt! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: