stephaniesliv

Förstår fortfarande inte...

Kategori: Allmänt

Hur kunde det här hända?! Har suttit och tittat på en dokumentär nu i någon timme. Han är borta nu. Men allting talar för att han lever kvar. Musiken, media, kärleken... Hela barndomen kretsade kring honom. Alla låtar som man får minnen av. När jag blundar och lyssnar på "Will you be there", kan jag minnas när jag lyssnat på låten när jag var mindre. Vad jag gjorde medan jag lyssnade. Mitt musiköra är till hans förtjänst. & på minneskonserten ville jag bara bära smärtan som barnen kände. När vackra Paris tog mikrofonen (modet) för att berätta hur mycket hon älskade sin pappa. För han var nog en underbar pappa. Det är barnen man tycker mest synd om. Herregud... Jag förstår fortfarande inte. R.I.P <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här: