stephaniesliv

Denna morgon startades med en stor gäspning!

Kategori: Allmänt

Herrejösses vad jag är seg... Det värsta av allt är att Nelson, som aldrig annars är morgonpigg, skulle upp och krafsa mig i ansiktet vid 08:15. Jag ville seriöst skrika aningen för högt. Suck... Så det blev att försöka lugna ner honom lite, men tillslut åkte han ut till mamma. Efter det sov jag som en stock och drömde om hur jag hittade det "perfekta stället" (ja, det är nog inte idealstället) att gifta mig på. Det var massa klippor och skit och stora raviner runt om. Det hela var bara knäppt! Aldrig i livet skulle jag vilja gifta mig där! Det skulle i såna fall vara i en liten idyll utan myggor och insekter. Kanske Aruba, hehe. Vi siktar högt! 

Nu ska jag sluta gäspa och ta mig till jobbet. Känns som att det är en bra dag iallafall. Bilder kommer ikväll. Kramar!


Kan just nu identifiera mig med dessa grabbar:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: