stephaniesliv

Dålig uppdatering och gravida drömmar.

Kategori: Allmänt

Nej, jag drömmer inte om att vara gravid men inatt så sa min dröm att det var så. HEMSKT! Allt gick tillbaka till 1an av gymnasiet. Bara det att vår skola låg i kista galleria/Sigtuna. Ja, fråga inte. Där fanns det också elever från simningen. Rätt så många var gravida och själv hade magen börjat växa lite:S Dessutom satt jag och pratade mina problem med heeela bunten. Snart var alla varse om att jag var gravid, förutom Dennis. Hahahaha, å herregud vad det var skönt att få vakna. Dock höll jag på att få panik och undrade om jag fått nåt samtal från nån ungdomsmottagning eller så, med besked om graviditet. Jävla gravidbloggar man läser hela tiden, man blir ju nästan skendräktig:P Men som tur är så kommer min mage inte växa av såna anledningar, utan av att jag åt på max igår osv. Hehe.

Jaa, mina vänner, kan meddela er om att jag införskaffat massvis med saker till nya lyan igår. Matplats (tack o lov!) och en byrå samt småsaker som är nödvändiga. Tänkte eventuellt beställa en säng idag också:) En Hilding, så himla skön! Men den va rätt så dyr, vi får se...

Hann inte uppdatera igår eftersom jag fotade Steffies syster på fm och sen vart det massa retuschering däremellan, sen Ikea! Äh, ni överlever:) 


Kommentarer

  • Eimi säger:

    du kanske vill bli gravid.. INNEERST INNESRT INNERST INNE! :P

    2009-07-22 | 15:23:48
    Bloggadress: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här: