stephaniesliv

Att somna i kaos.

Kategori: Allmänt

Hello! 

Låg och stirrade mig blind på mitt stökiga rum igår kväll. Eller ja, klockan var runt halv 3 när jag tillslut gav upp. Vaknade dock upp till en bra dag. Rebecca kom strax efter frukosten med sushi. Vi åt och pratade lite, sen stack hon tillbaka till jobbet. Jag å andra sidan satte igång och storstäda här hemma. Det behövdes verkligen! Så nu kommer mammi bli glad när hon kommer hem hoppas jag. Usch, mamma och jag bråkade härom kvällen, inte alls kul. Men vi mår båda JÄTTE dåligt av att vara "ovänner" så det dröjde inte länge förns vi kramade om varandra igen. Det är dessutom väldigt sällan vi ryker ihop. Men nu med pressen över flytten osv så tror jag att vi båda är lite stressade och lite ledsna undermedvetet över allt det här:/ Men det ska nog gå bra alltihopa! 


Mammi, det är nog dags att städa nu...




Som sagt, det behövde städas! 

Kommentarer

  • Becca säger:

    I love you!

    2009-07-27 | 20:52:41
  • stephanie svarar säger:

    Love you babe! <3

    2009-07-28 | 00:03:32
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: