stephaniesliv

290709

Kategori: Allmänt

Halloj! 

Vilken härlig dag det är. Dock har jag sovit bort halva. Idag är sista dagen mamma jobbar på ett bra tag. Hon får nämligen semester! Så vi tänkte fira det lite senare med att äta middag tillsammans:) 

Igår vart det ju en ganska så tråkig uppdatering, hehe. Det var som jag förklarade; jag var milt stressad. Men vi hann till bussen och det var Rebecca vi skulle träffa på tåget på väg in till stan. Det blev en ny hårfärg till henne (som verkligen var jättefin!!) som tog sitt lilla tag att färga, så jag var hemma igen vid 21. Dennis var med också, och han är inget stort blogg-fan, så jag väntade till idag istället. 

Nu tänkte jag äta del 2 av min frukost.... Blev sugen på lite stekta ägg, hihi. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: