stephaniesliv

Världens godaste frukost.

Kategori: Allmänt

Goddag! Kunde äntligen sova ut riktigt länge idag. Första gången sen jag kom hem från Dubai, så jag är riktigt nöjd:) 

Måste berätta om ett break trough i frukostätandet. Jag har funnit en ny smakupplevelse som livar upp mina frukostvanor, nämligen Multi Cheerios. Wow, trodde inte att man kunde hitta något bättre med tanke på min tandställning. Jag älskar nämligen att äta yoghurt eller fil på mornarna och har haft lite svårt att hitta någonting att äta med det, som müsli eller havrepuffar. Någonting som helst inte fastnar i tandställningen, men nu har jag hittat min perfekta lösning:) Det kanske låter fjantigt, men det känns toppen att äntligen känna att man inte behöver gräva i munnen varje gång man ätit frukost. Inte tala om vad ohygieniskt det är att hela tiden få pilla bort matrester i munnen jämt o ständigt. Så alla ni med tandställning, detta är mitt tips! De är goda, mjuka och slinker ner riktigt behagligt utan att fastna nånstans på vägen;)


Min datorkamera fotar spegelvänt...haha. 

Hoppas ni också ätit en god frukost och får en riktigt bra dag! Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: