stephaniesliv

There and back again.

Kategori: Allmänt

Hej igen! Det blev in till stan och tillbaka för att träffa Felicia för att säga hejdå till henne. Buhu, kommer sakna henne. Men jag kommer åka över till little landet regn senare i vår, så jag kommer iaf få träffa henne! 

Sen, mina vänner, har jag syndat.... På centralen så cravade jag så mycket efter dajmtårta så jag smög in på coop extra (som thank god har öppet till 23:30) och köpte mig en snickerstårta. De hade inte dajmtårta!!!! Shame... Men nu sitter jag och gottar i mig denna pärla och kan inte påstå att den är mycket sämre än dajmen:)

Nu ska jag ta och lägga mig snart. Ska bara dricka lite vatten o sen borta tänderna, sminka av mig osv. Hoppas de är lite scrubs på tv som man kan somna till:) 







Bara för att jag charmade mig själv innan jag åkte iväg ikväll, meeow! (Jag älskar för övrigt mina snygga kindben)

Godnattgodnatt♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: