stephaniesliv

symtom eller paranoid?

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon! Hoppas ni mår bra:) Jag mår sådär, fortfarande. Med det menar jag konstant illamående, ont i magen och allmänt konstig. Igår satt jag och funderade på om det kan vara så att min kropp utvecklat diabetes..(?). Läste lite på symtomen och tyckte att de stämde in ganska bra på mig. Det där med att synen blir wierd också. Som tur är så har jag tid hos doktorn på torsdag. Egentligen ska han undersöka mina knän som gör ont, men nu får han lite mer att göra...

Det är jobbigt att känna sig sjuk fast man egentligen är frisks, och jag tar inga risker, speciellt när diabetes går i familjen. Funderar på om det bara kan vara resfeber (förresten om exakt 1 vecka är jag påväg!). Men det känns ändå som att jag längtar lika mycket som jag är rädd nu. Inte så hemskt rädd ändå. Men jag är också stressad att jag ska hinna träffa diverse uppfödare osv. Vill ju inte "missa" någonting. Ikväll får jag i alla fall träffa Dennis, och det ska bli skönt att få slappna av lite då.

Nu måste jag kila iväg. Men jag tänkte försöka fylla den här textrika bloggen med lite bilder framöver. För vem orkar läsa så mycket text hela tiden?! Så jag tänkte försöka göra något roligt med det, vi får se, just nu är det mycket snack liten verkstad för min del, så mycket att göra ju! 

Vi hörs, kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: