stephaniesliv

RESFEBER!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 

Nu börjar det hetta till i kastrullen, hej o hå vad nervös jag är. Men jag får inte glömma mina mirakelpiller, aldrig! Hehe. Dock är jag lite rädd för att använda dem, jag vet ju inte hur konstig jag kommer att bli, men det är väl en annan femma.

Sitter och knaprar i mig min frukost just nu. Men eftersom jag är så exalterad och nervös så har jag svårt att äta, det blir alltid så. Speciellt samma dag som jag reser, då kan jag knappt dricka vatten. Så hemskt är det. Om jag flög lite mer ofta skulle jag förmodligen vara smal som en sticka, så jag är rätt nöjd över min "flygkonsumtion". 

När jag kommer hem från jobbet idag ska jag berätta om mina valpplaner, nu har det gått alldeles för länge! Hörs sen, kram:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: