stephaniesliv

Nu börjar nedräkningen...

Kategori: Allmänt

Om två veckor är jag på ett varmt, underbart ställe.... Kommer ni ihåg var jag ska någonstans? Hihi. Jag längtar!

Kom hem för ett tag sen. Har jobbat och träffat Felicia. Lyxputten flyttar till Brighton om lite mer än två veckor. Hon åker när jag är på semester, så vi ska försöka träffas lite mer frekvent nu innan det inträffar. Ska hälsa på henne där sen, får se om det blir med en vovve kanske? :) 

Förresten, läste ni det som hände Kenza igår natt? Fyfan för idioti alltså. Det finns vissa som bara inte kan glädjas åt andras framgång, så himla tråkigt. Och att hennes hund blivit vettskrämd gör det bara ännu värre. Hoppas de där tjejerna skäms något riktigt ordentligt. Tycker också att det är helt rätt att de ska göra en polisanmälan mot tjejerna. Sånt får bara inte hända!

Är lite småseg just nu, så jag tänkte ta det lugnt för att sen pallra mig upp och fota lite av mina fynd jag gjort den senaste tiden! Hörs senare med andra ord, peace! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    okej hoppas det går bra då:) när ska du skaffa den då? :) vill du ha en med fullstam eller?

    2009-01-06 | 20:41:39
    Bloggadress: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här: