stephaniesliv

Not ok.

Kategori: Allmänt

Jag mår inte bra. Jag har ingen aning om hur jag ska palla med att ha simskola idag, NO IDEA! Fyfan vad jag bara vill lägga mig ner och däcka framför TVn eller nåt. Alla jag ringt kan inte hoppa in istället för mig, inte konstigt alla går ju i skolan eller något. Nej, fyfan vad det här inte är bra. 

Ont i tänderna har jag också, perfekt. Jaa, men livet blir ju bättre, tillslut. Bara att trösta sig själv med det. 


SÅ lät det innan jag skulle bege mig till simskolan för några timmar sen, men jag har överlevt! Ville bara ha det sagt, haha:) 
Håller på att försöka veckan som kommer, vilket för övrigt är väldigt svårt då jag inte fått mitt schema. Men med lite fantasi och en öppensinnad själ så går det ihop. 

Livet går vidare! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: