stephaniesliv

När man väl bäddat ner sig...

Kategori: Musik och bilder.

....så är det näst intill omöjligt att pallra sig upp! Haha, och där befinner jag mig just nu, nerbäddad i min underbara säng:) Skulle vara trevligt att titta på TV. Min fjärrkontroll är ju precis bredvid mig, men jag måste resa mig upp för att plugga in sladden för TVn. Motivation=0. Så jag behåller datorn i knät och bevakar min mail. Varför tänker jag hålla hemligt tills jag väl fått svaret. Det är en sak att bli VÄLDIGT uppspelt över, så jag vill inte sprida falsa förhoppningar överallt. Har redan gnällt skiten ur både mamma och pojkvän, haha. 

Nä, man kanske borde ta och göra det omöjliga. Nämligen gå de där två stegen och titta om det finns något att glo på. Känner att det vore otroligt skönt med glasögon nu, allt är nästan suddigt på skärmen, läskigt! Ska bli skönt när bågarna landar nästa vecka. 



Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: