stephaniesliv

Mot sydligare breddgrader...

Kategori: Lilla Nelson<3

Imorgon åker jag ju ner till skåne för att hälsa på en uppfödare som har en cremefärgad hanvalp som jag är intresserad av. Ska bli så himla spännande! Längtar like crazy:) Behöver inte packa någonting speciellt som tur är... Men jag börjar tro att det var ett misstag att boka en flygbiljett tillbaka. Jag som är så himla flygrädd! Men jag hoppas att jag dagdrömmer om de söta valparna hela vägen hem så att jag glömmer bort att jag är i luften.

Det känns som att jag är på god väg nu med valpköpet. Det känns så rätt! Jag vill bara mer och mer... Idag gick vi in i en butik som säljer massa tillbehör till hundar. Bäddar, skålar, mat, koppel, ja hela kittet. Blev verkligen inspirerad. Det enda tråkiga var att jag fick massa nysattacker av min förkylning och ville bara hem av trötthet. Ska försöka komma iväg till Stinsen köpcentrum där de har en djuraffär med bra utbud. Blir nog på lördag efter mammas jobb så vi kan åka tillsammans:) Är så glad att hon börjat intressera sig mer och mer. Betyder så himla mycket för mig! 

Nej, nu ska jag dricka lite te och vänta på att Dennis ska komma hit. Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: