stephaniesliv

Lite funderingar.

Kategori: Allmänt

Hej! 

Sitter och gnuggar mig själv i ögonen av trötthet, men jag ska snart få i mig lite frukost i magen. Lär må 1000 ggr bättre efter det:)

Jag sitter och funderar på om jag ska sälja min rock/kappa. Den är ju väldans fin, men jag använder den knappt... Den passar mig inte längre känns det som. Stilen förändras med åren. Kanske lägger ut den på blocket och sedan får vi se vad som händer. 



Den är egentligen svart, men jag har behövt fixa färgerna för att visa hur den egentligen ser ut. Nu ska jag ta och äta frukost! 

Kommentarer

  • Liene säger:

    sv. mmm, men inte alltid lätt att vara så känd som de är:)

    hihi, varsågod och ta hand om dig med!

    2009-01-03 | 11:54:00
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: