stephaniesliv

Klippan tur och retur!

Kategori: Lilla Nelson<3

Heej! Mår ni bra?! Det är ju helg... :) So you should, hihi.

Jag har precis stoppat i mig lite mat. Landade på arlanda halv 9. Och vet ni, jag var sååå duktig! Jag grät inte, wohooo! (grät ju som en gris sist). Men hursomhelst, skåne var grymt. Det var kul att komma bort från Stockholm en dag och se lite nya saker. Behöver jag nämna att valparna var söta?! Jag tror faktiskt att det står rätt klart vilken valp det blir nu. Men det berättar jag på måndag (tror jag). Är inte helt säker just nu, men ändå säker, haha svårt att förklara.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Vill egentligen träffa Dennis, men vi ska ses imorgon. Fick ju träffa honom igår och det var underbart! Hoppas ni får en fin och bra kväll. Själv kommer jag försöka sova och vara stolt över att jag flugit heeelt själv utan att börja böla:D 

Kram på er♥


Jag utanför" Burj Al Arab", det jättelika lyxlyxlyxhotellet! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: