stephaniesliv

Its friday baby!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Lite kort här innan jag sticker iväg.... Ska försöka beställa mina glasögon efter jobbet idag. Jag tror faktiskt att jag satsar på dem eftersom jag tyckte om dem så pass mycket. Hoppas att de blir bra! 

Sitter för övrigt och har riktigt gott om resfeber så det blir över, tack vare att de är inflygningsdags till arlanda här över. Det är hur många flygplan som helst som flyger lite för lågt. Vaknade flera gånger av att de dånade till. Riktigt jobbigt...

Tänker ju på hur det blir med hunden sen. Om den är väcks lätt eller så, då blir det jobbigt såna här mornar:/ Jag somnar ju om utan problem, men en liten valp vill ju kanske ut och utforska världen istället för att gå o lägga sig igen. Gulligt men lite krävande, men det har jag redan förstått och det kommer inte få mig att ändra min åsikt:) 

Nej, nu kallar sminket, kläderna och framförallt bussen. Ha en bra dag, Hejsvejs! 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Kollar in i lite olika bloggar, ville bara säga att din header var jätte söt!



    Kram

    2009-01-09 | 17:09:36
    Bloggadress: http://lindahodin.blogg.se/
  • susan säger:

    yeyyy fredag äntligen haha :)



    planer för helgen :)?

    2009-01-09 | 17:43:57
    Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: