stephaniesliv

Its a beautiful day!

Kategori: Allmänt

Hejhej! 
Känner att bloggen bara blir mer och mer lidande av mina fullspäckade dagar. Men här är en liten update iaf. Har precis ätit en god middag. Sushi, aldrig fel! Ska försöka hoppa in i duschen för att sen ta mig över till Dennis för att titta på Let's dance. Ska bli spännande vem som åker, jag har ju några som jag inte vill ska få vara kvar. Bland annat Kitty... Usch! 

Igår kväll satte jag igång att packa. Tycker att jag var duktig som få. Jag menar, jag brukar ju vänta till sista dagen. Men icke, inte den här gången. Ska bli så skönt att komma iväg. Dock var det LÄSKIGT att ett flygplan nödlandade i New York. Men min snälla (virriga) doktor skrev ut lite lugnande piller åt mig så jag inte behöver sitta och spänna ihjäl mig, få hjärtklappningar och känna att jag håller på att dö så fort planet lyfter från marken. Toppen! 

Imorgon ska jag försöka uppdatera er om vad som händer med hundplanerna! Men hittills får ni se en liten bild på min fina resväska som står halvklar:) 


Ja, bilden är uppochner, men med lite fantasi så ser man:D 

Ha en underbar fredagkväll! Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: