stephaniesliv

I'll tell you darlings!

Kategori: Allmänt

Hej hej! Tänkte köra en riktig uppdatering för en gångs skull...Har massor att berätta, men tänkte först ta o berätta lite om mitt "vanliga" liv.

Var hos doktorn imorse. Han hittade inget fel på mina knän, men tog massa blodprover. Sjuksköterskan stack mig med en stooor nål, men jag ska ju inte klaga, haha. Får provsvaren när jag kommer hem från Dubai. Efter doktorn var jag trött som jag vet inte vad. Är ju inte van att gå upp före nio, hehe. Steg upp HALV ÅTTA, herrejösses(!!) Tack och lov tar det ungefär 5 minuter att knalla ner till sjukhuset. Resten av dagen spenderades på banken, och på centralen där jag växlat pengar. Börjar ju hetta till nu, bara 4 dagar kvar ju! Dubai here I come! Har ju massor att berätta på hundfronten också, men det kommer i ett annat inlägg. Kanske redan ikväll;) 

Just nu känner jag mig galet distraherad av att skriva för de sänder en otroligt intressant dokumentär på 2an om Aids. Hemskt bra, titta! 

Ni får titta på lite egokort sålänge:


Vad blek jag är på den här bilden, detta ska ändras på! Hihi:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: