stephaniesliv

Hej mitt vinterland<3

Kategori: Allmänt

Heeej! 
Det är så mysigt ute:) Fast jag skulle verkligen inte ha någonting emot att få resa iväg till värmen. Det dröjer dock inte så länge innan det händer, hihi. 

Idag har jag jobbat och det var väldigt skönt att få vara tillbaka (=sysselsatt). Hemskt skönt att få stå och pyssla istället för att sitta inne, som igår. Det är konstigt hur omotiverad jag kan bli av att sitta still. Jag vet inte vad det är, men när jag inte har något att göra, inget att träffa osv, så blir jag otroligt deppig. Jag är inte överaktiv, men jag blir så understimulerad av att vara uttråkad. Motivationen försvinner och därmet orkar jag inte ens skapa någon aktivitet att sysselsätta mig med. Ett moment 22 med andra ord... 

Dock blir det helt annorlunda idag! Om en stud kommer min vän Steffie över hit, och jag tänkte fotografera henne lite grann:) Jag ska även bekräfta med min favoritfotograf Christopher (jag känner iofs inte många fotografer, men ändå) att plåtningen vi ska göra imorgon blir av. Ska bli så kul att få stå framför kameran igen! Och jag hoppas på ett år fyllt med plåtningar:) 

Nu kilar jag iväg, hörs sen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: