stephaniesliv

Födelsedagsbarnet är hemma!

Kategori: Allmänt

Heej! Åh så skönt att ligga i sin egna säng igen:) Ligger där just nu och myser:) 

Kom hem innan 02 inatt, och allt gick bra. Även fast jag grät som ett barn (igen) när vi lyfte från Dubai. Planet var fullsatt till Helsingfors. Vi mellanlandade där och släppte av mer än hälften av alla passagerare, sen flög vi hem till Sverige och arlanda! Snacka om att planet var tomt från Helsingfors... Synd att det inte var så hela vägen.

Har lyckats dra på mig en förkylning också... Så jag har snorat som en galning i några dagar nu. Dock ska inte dagen gå till spillo för det. Ska äta frukost nu och sen hämta ut min tågbiljett som jag ska ha på fredag då jag ska ner till skåne och hälsa på några söta valpar.

För övrigt så fyller jag år idag!! 20 vintrar har man levt nu, och det ska bli många fler:) 

Kommer uppdatera lite senare med bilder från Dubai, men till dess får ni ha en riktigt bra dag, kramar!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    GRATTIS! Jag är INTE avundsjuk, utom kanske över att du får handla på systemet. Känner du dig gammal nu?

    2009-01-28 | 15:39:53
  • stephanie säger:

    Tack! haha:) Jag känner mig faktiskt ung och fräsch. Har hela livet framför mig:D Men kommer säkert komma in i en ålderskris snart, brukar vara så:)

    2009-01-28 | 17:53:21
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: