stephaniesliv

En stel måndag.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Vaknade för lite mer än en timme sen, kunde inte somna om. Men det gjorde inte så mycket för jag hade ställt klockan på 10:00 ändå. Vill dock bara gå och lägga mig igen, men jag måste hålla mig vaken då jag har lite saker att göra idag. Ska till exempel gå till tandregleringen och så ska jag fixa o dona lite med valpar och allt som hör där till.

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker. Jag längtar lika mycket som jag fruktar det hela. Flygrädd som jag är vill jag bara att själva resan dit ska vara över. Klarar inte av att ens tänka på det under en längre tid, för det känns bara jobbigt! Men, jag får tänka att för att komma till paradiset måste jag åka genom helvetet. Typ. 

Någon annan flygrädd som har lite tips?! 

Förresten, vintern är över, och nu börjar hösten om igen(?), suck...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: