stephaniesliv

Dubai dag 5.

Kategori: Dubai 2009

Hej alla vanner!

Har i Dubai har vi det fortfarande toppen. Idag har vi shoppat loss som galningar kanns det som, men man maste ju...
Detta ar aven mammas lyckliga dag da hon antligen fatt rida pa en kamel=). Jag har ju redan gjort det en gang, sa for mig var det inte lika fantastiskt. Sist jag red var med Dennis i Tunisien, jattemysigt. Och pa tal om Dennis sa saknar jag verkligen den lilla korven just nu!! Det kanns ju tomt att vara utan honom, men snart sa far vi traffas igen, sa underbart!

Igar sa gick vi ungefar 1 mil for att se Burj al arab, den dar byggnaden(hotellet) jag skrev om i forra inlagget. Ja, men gissa om vi blev besvikna nar vi kom fram.... Man maste namligen boka bord eller rum for att fa komma in=( Sa himla trist nar man gatt en timme for att se skiten, hahaha! Thats life! Mina lungor blev fyllda med massa avgaser pa farden, kanns som att jag rokt ett ton cigaretter eller nat, hemskt mycke bilar pa gatorna.

Nu ska jag forsoka bege mig till rummet igen, kanner att jag maste vila lite. Har legat pa stranden och blivit semi pepparkaka. Mamma ar mega pepparkaka, i alla fall i ansiktet, hihi. Ar inte sa hemskt brun men jag har iaf fatt farg. Imorgon sa ska jag grillas lite till, sen ar ju semestern i princip over.... Men, det ska ju ocksa bli skont att fa komma hem!

Ha det bra, och alla mina vanner som laser detta -pussokram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: