stephaniesliv

Dubai dag 2.

Kategori: Dubai 2009

Heej!  Har ni det bra? Jag har det helt fantastiskt.

Efter att ha aterhamtat sig fran flygresan sa har jag kunnat njuta av att ligga pa stranden och ga i ett gigantiskt shopping centrum idag. Jag grat som ett barn nar planet lyfte fran arlanda, sa jag ar vard att fa njuta har nere=)

Ja, vill nagon gissa hur manga Starbucks som finns inne i det shopping centrumet jag var inne pa idag? Den som i tanke 4 hade ratt, haha. FYRA stycken starbucks i en galleria, sjukt! Maste saga att de va alldeles fort stort. Var i gallerian dar man aven har en skidbacke i. Ni kanske har hort talas om det? Hursomhellst sa finns det en skidbacke med sno som man kan aka i. Man kan hyra skidor och aka runt dar inne. Det ar alltid 5 minusgrader for att snon ska halla. Helt otroligt... For oss fran Sverige impades vi inte mycket av att se sno pa var semester, sa vi tittade och skakade pa huvudet for att sedan titta vidare. Om vi skulle hunnit se alla affarer dar inne skulle vi behovt vara kvar till imorgon bitti, jag skojar inte...

Ikvall far vi se vad vi hittar pa. Igar kvall virrade vi bort oss helt o hallet. Vi skulle forsoka hitta en Souk, men vi fann den aldrig, haha. Mamma vill sa garna rida pa kameler, sa vi gor nog det imorgon tror jag=) Vi hors iaf. Hall stallningarna dar hemma! Kramar

Kommentarer

  • Jeppe säger:

    Har det bra.

    2009-01-22 | 22:38:44

Kommentera inlägget här: