stephaniesliv

Djävulen bär Prada.

Kategori: Allmänt

Kom hem för ett litet tag sen. Har vandrat runt och varit lite halvt förvirrad... Mår inte  toppen precis, så jag har en inhoppare på mitt jobb just nu, känns skönt faktiskt. Känner mig fortfarande inte fit for fight i en varm, fuktig simhall. Bakterieparadiset... Nu satsar jag på att bli frisk! Proppar vitaminer och super skallen av mig med massa Kan jang  (äckligaste någonsin!!!). Mums. 

Och optikern sa till mig att jag har ett litet synfel. Jag är aningen översynt, samt att jag har ett litet brytfel. Ingenting allvarligt, men råddes att ha glasögon när jag anstränger ögonen. Som när jag sitter vid datorn eller är på jobbet. Lånade hem ett par från optikern. Djävulen bär Prada (undrar vad Ugly Betty bär?)



Lägger nog en beställning på dessa imorgon, för jag menar, de är ju snygga?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: