stephaniesliv

Change of plans.

Kategori: Allmänt

Hej hej! Hoppas ni mår bra idag. Jag mår sådär. Vaknade bredvid min älskling och mådde toppen, det var riktigt längesen vi bara kunde ligga bredvid varandra och bara få vara. Efter att vi ätit frukost så ringer dock hans telefon och han får beskedet att hans morfar gått bort. Sånt här är aldrig roligt, och jag blev själv omtumlad. Tänkte därför bara ta det lugnt ikväll. Skulle egentligen åkt iväg på en fest ikväll. Fira en kompis födelsedag. Förra året blev jag sjuk för att fira hans födelsedag, och iår så händer detta. Jag känner bara starkt för att Dennis befinner sig i situationen så att säga, vilket gör mig leden. Men jag vet inte än, jag har fortfarande tid på mig att åka iväg... Så svårt, vet inte vad jag ska göra... Skulle också träffat Felicia och sagt hejdå till henne eftersom hon åker till England när jag är borta... Åh, what to do?!



Just nu vill jag bara åka ner till centrum och köpa en dajmtårta och äta till en bra film eller så. Bara ta det lugnt.... Vi får se, vi får se.

Vill bara länka till världens bästa låt just nu. Älskar Leona Lewis. Hon är så otroligt vacker och hennes röst är helt makalös. Lyssna själva här: http://www.youtube.com/watch?v=pcpWQC9prm0

Nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska göra. Hörs sen! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: