stephaniesliv

Bilder från Dubai.

Kategori: Dubai 2009

Ja, 1 vecka känns alldeles för lite men det är samtidigt skönt att vara hemma. Det var ovärderligt att lägga huvudet på sin egna kudde. Men värmen kommer jag sakna, den saknar jag alltid oavsett om jag vart på semester eller inte. Värmen ligger mig varmt och hjärtat. Det gör människor gladare och lyckligare, och sånt behövs i den här världen (och speciellt i denna mörka del av jordklotet). 

Här är i alla fall lite bilder!


En vacker strand


Ett av många Starbucksbesök! (Dämpade saknaden av espressomaskinens ljud på jobbet)


Fikade ännu mer... hehe


Burj Al Arab, det enda hotellet i världen med 7 officiella stjärnor. 


Camel ride! 


Sverige i Dubai:D


Och sen skulle man packa ner allt som man shoppade. Efter 3 försök gick det...


Jag i en beduin, haha.

Har fler bilder som jag delar med mig av vid ett annat tillfälle. Ska ju försöka klippa ihop en film också:) Nu ska jag försöka gå och bli frisk. Snorar som en idiot här hemma...men det blir bättre hoppas jag:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: