stephaniesliv

ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA?!

Kategori: Dubai 2009

Nu ska jag försöka packa det sista ner i väskan. Den blommiga väskan. Guuud nu börjar det bli spännande på riktigt! Skulle jättegärna vilja videoblogga därifrån, men guess what... Jag tänkte göra en liten film om Dubai när jag kommer hem. Kommer tipsa om bra saker som jag själv gått "wow" på. Kommer filma där nere o klippa ihop det här hemma, bra va? Själv har jag bara hört bra och häftiga saker om Dubai. Det sägs ju vara mellanösterns las vegas. & tänk att jag ska dit, yay! 

Kommer försöka köra in någon bild i bloggen medan jag är där, men lämnar datorn hemma eftersom jag inte vill behöva tänka på att den ligger uppe på rummet när jag är ute på stan. Dock finns det datorer på hotellet, så jag ska försöka uppdatera er därifrån också. Nu pratar jag som om det är precis NU som vi åker, men det är det ju icke, utan på tisdag. Tänkte bara skriva lite uppspelta meningar här i bloggen till dess:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: