stephaniesliv

2009!

Kategori: Allmänt

Nytt år, helt fantastiskt. Och vad fort det har gått. Mitt nyårsfirande såg ungefär ut såhär;


Skaldjursplatå o annat gott på Pontus by the sea. Mycket gott och trevligt!

Mamma, Dennis och jag åt middag där, för att sedan ta en taxi hem till Väsby innan tolvslaget för att se alla raketer. Dennis mådde dock inte så bra, förkyld som han var/är. Så det var rätt skönt att vi åkte hem. Sen har han inte kommit härifrån sen dess. Just nu ligger han utslagen i min säng:/ Så vi får se om det blir någon hemgång för honom idag istället. 

Har varit så hemskt seg de senaste dagarna. Har skitit i min mail, även fast jag har saker att svara på osv. Jag har bara inte orkat. Känns så skönt att kunna ta det lugnt och tänka "Det tar jag sen". Jag och mamma tog oss en jättemysig promenad igår eftermiddag. Kallt som satan var det, men det var otroligt skönt! Tänka sig att såna promenader blir det mycke fler av detta år när jag snart kommer ha en liten vovve i ett koppel med mig överallt. Blir jag tjatig om jag säger att jag längtar?:) Förmodligen. Hoppas iallafall att ni alla haft ett härligt nyårsfirande med inte allt för mycket alkohol i blodet. Måste säga att det här var ett väldigt nyktert nyår för mig, och det var perfekt. Kunde inte ha blivit bättre. Sofistikerat och underbart! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: