stephaniesliv

-11,4 grader celsius.

Kategori: Allmänt

Det är svinkallt ute! Men ack så mysigt det är med snön o allt. Ok, det kom kanske 1 cm pudersnö på em här, men det räcker, haha:) 

För övrigt har jag vart väldigt uttråkad idag. Väldigt! Brist på motivation osv. Vill egentligen träna, men väntar med att se hur min hälsa utvecklar sig. Om jag skulle ta i och flåsa kanske jag blir sjuk. Paranoid som jag är tror jag att jag ska drabbas av både de ena o de andra bara för att Dennis har halsfluss... Men jag tror att jag klarar mig. Vill ändå vänta för att inte utmana det för mycket. Känner ändå att jag är lite seg i halsen, vill inte att det bryter ut. Dock ska jag nog promenera till jobbet imorgon. 

Nej, det borde vara förbjudet att vara såhär bored. Jag vet inte ens vad jag ska skriva, men det här är det "roligaste" som finns att göra just nu. Kanske borde ta och planera lite för den kommande veckan, eller något. Sorgligt egentligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: