stephaniesliv

Wonderwall.

Kategori: Skönhet & inspiration

Jag vill ta mig tiden att bara säga att jag verkligen är kär. Dökär. Kär-så-att-det-aldrig-slutar-kär! Det går inte att förklara, men det är så. Hur många gånger har man inte hört det dock...? 

Men jag sitter och lyssnar på Ryan Adams - Wonderwall, och jag minns hur mitt liv vart sen jag träffade min pojkvän. Dennis. För vi träffades inte bara och blev kära. Nej, det tog sin lilla tid. Timingen var inte alltid den bästa, men vi fann varandra tillslut. Det finns otroligt lite som betyder mer för mig än vår kärlek. Jag tänker på hur mycket vi gått igenom. Som vänner, ovänner och som ett par. Helt otroligt egentligen... Men jag kokar över av kärlek, och jag förstår oftast inte hur lyckligt lottad jag är! Tack för att du finns♥

På studentskivan maj -08.


Kommentarer

  • Cilla säger:

    vilken underbar bild på dig och Dennis, jag blir glad i hela kroppen av att se den.

    länge sen vi sågs nu! dags snart?

    kram Cilla

    2009-02-02 | 23:32:38
  • Jenna säger:

    Vilken fin klänning!

    2009-02-03 | 15:24:57
    Bloggadress: http://yen.blogg.se/
  • Jenna säger:

    Sv: Ja, den passade dig jätte bra! :)

    2009-02-03 | 22:57:13
    Bloggadress: http://yen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: