stephaniesliv

The Holiday.

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Någon annan som såg The Holiday på 3an igår kväll? Jag hade turen att slå på precis innan det underbara slutet. Alltså, den filmen kan få mig att gråta som ett litet barn. Jag skrattar och gråter alldeles för mig själv. Såg helt kul ut faktiskt! Haha... Men den är så vacker. Och det gör det inte bättre att tänka tillbaka på när jag och Dennis såg den tillsammans på bio. Vi kom ut  hand i hand med tårar på kinderna, innan vi ens var tillsammans:) 

Diaz är för övrigt snyggsnyggsnygg! Har velat klippa samma frisyr som hon har i filmen när min tandställning åker bort, vi får väl se.. Nu sitter jag för övrigt och äter frukost. Ska iväg snart till Norrtälje och till Ellinor o hennes valpar. Hur det går berättar jag om när jag kommer hem från jobbet. 

Ha en fin dag! Kram:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: