stephaniesliv

Sunday.

Kategori: Allmänt

Heej! Hoppas ni mår bra:)

Det har vart full rulle fram till nu... Igår efter utbildningen åkte jag hem och torkade håret, bytte om och packade min väska för att åka över till en killkompis och ha parmiddag. Det var jättetrevligt:) God mat och mycket snack! Efteråt så åkte jag hem till Dennis för att sova där. Mina ögon höll på att gå igen när vi åkte hem, var så himla trött! Hade ju  vart igång sen 7 på morgonen... :/ Men när vi väl var hemma så mös vi ner i sängen, så himla mysigt:)

Idag så jobbade jag, så det var bara att dra arslet med sig från Nacka till Väsby... Såklart så gick trafiken nästan inte alls, så det vart lite stressigt. & när jag slutade så åkte jag tillbaks in till stan för att fira min kusin som fyller år idag. GRATTIS! 

Kom precis hem.... Känner mig helt slut, och imorgon ska jag upp klockan 8 för att åka till Norrtälje. Men vet ni vad? Jag kan bara inte vänta. Är så uppspelt och glad över att jag kommer träffa min lilla plutt igen:D Det känns så som det gjorde när jag blev tillsammans med Dennis. Spännande, nytt och underbart. Dock går det inte att mäta sig med våra första timmar tillsammans, på riktigt♥

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag fetsova! Jag hoppas att ni fått en riktigt bra helg. Pussokram:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: