stephaniesliv

Snösnösnö.

Kategori: Allmänt

Oj vad det har snöat idag! Tack och lov så slapp jag gå ute i ovädret... Slapp är jag fortfarande. Det är som jag sa, inge bra med ledighet, man tar bara friheten att koppla av en aning för mycket. Ok om jag skulle vara ledig flera dagar i sträck, men jag hinner varva ner för mycket då jag ska upp och jobba imorgon igen. Men varför ska jag egentligen klaga för? 

Ett par skor inhandlades till ett otroligt bra pris. 70% rea, sånt klagar man aldrig över!  Så nu har jag ett par skor att hoppa in i när vovvens behov kallar. Mycket bra:) Just nu kan jag dock inte sluta tänka på mat. Maaaaaat!!! God, smarrig mat som man inte får nog av... Man märker att lingonveckan börjar komma smygandes igen, jippi. 

Nu ska jag gräva lite i skafferierna, sen kommer Dennis (och hittar mig på golvet med mat runt hela munnen). 


Jag tidigare idag.

Kommentarer

  • Liene säger:

    sv: tack för din underbara komentar förut:D det värmer och stöder.



    kul med rea:D och fin bild

    2009-02-05 | 22:10:36
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: