stephaniesliv

PAUSE.

Kategori: Allmänt

Hej! Hoppas att ni mår bra:) Jag sitter och väntar på NCIS, som idag går mycket senare än vanligt:/ Men nu kom ett SATC-avsnitt innan, så jag klagar inte!

Idag har mamma och jag vart och hälsat på lilla Nelson. Han blir bara sötare och sötare, hihi:) Annars har jag fixat min tandställning som gick sönder i helgen (men inte fått tid för än idag). Just nu sitter jag verkligen och lider av att jag inte kan bita ihop ordentligt. Tandläkaren satte nämligen två plastbitar på mina hörntänder så mitt bett inte går ihop. Istället biter jag på dessa plastbitar för att inte tandställningen ska gå sönder. Men det känns som att jag håller på att gå sönder istället. Suck.

Tänkte inte klaga över tandställningar hela kvällen... Utan jag tänkte meddela att jag tar en liten paus i bloggen. Känns som att jag uppdaterar den av ren rutin och inte av känsla, så jag låter den vila lite tills jag får tillbaka motivationen. Men det är ju så med alla författare (för det är ju det man är på ett sätt), man kan inte alltid skriva på en ny bok. Aja, jag kommer tillbaka fortare än vad ni tror, jag måste bara få vila upp mig lite:) Ha det bäst sålänge! 

Kramar,





//Stephanie (och Nelson) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: