stephaniesliv

Nelson<3

Kategori: Allmänt

Hej hej! Vilken härlig måndag:) 

Dagen började med att jag åkte till Norrtälje. Där möttes jag av den sötaste valpen i hela världen, Nelson<3. För så heter han nu, min hund! Åhh vad han är söt:) Han somnade på mig 2 gånger, och jag njöt av att ha hans lilla kropp på min mage, så underbar.

Efter det var det bara att åka tillbaka till Väsby för att ha simskola. Ganska så kul, men jag var trött och nu är min hals lite krasslig. Somnade på bussen från Norrtälje. Måste säga att det är väldigt skönt att sova på bussen. Den åker ju bara på motorvägen, så det är inga kringelkrokvägar. Bara raka spåret, och sånt gillar en liten sömntuta som jag! Ska bli otroligt skönt att få sova ut nu. Ska lägga mig strax för att vila upp mig. Har vart full rulle hela helgen känns det som. 

Innan jag bäddar ner mig så måste jag bara visa...



Söt va?:) Godnatt! Kramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: