stephaniesliv

mysfredag<3

Kategori: Allmänt

Åhh, det är så skönt att vara hemma! Fast jag måste säga att jag haft en riktigt härlig dag på jobbet. Men man klagar ju inte på att vara hemma och mysa i soffan heller, jaja ni förstår:)

Undrar vem som åker ut från let's dance ikväll då. Jag hoppas på Kitty, fattar inte vad hon gör kvar där. Står inte ut med hennes överestetiska flummerier. Det kanske funkar i radio, men inte i TV. Usch... Morgan ska ju vinna, oavsett! Man får hoppas att han inte råkar ut för något slags hälsoproblem som så många andra gjort i programmet. Lite skrämmande faktiskt. Alla är ju så unga också. Eller vänta nu, är Carl Jan kvar? Då kan han också åka tycker jag. Kitty eller "gubben" säger jag byebye till ikväll i alla fall. 




Jag för någon sekund sen...

Ha en fin kväll, kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: