stephaniesliv

Min helg<3

Kategori: Allmänt

Hej mina vänner! Hoppas ni haft en fin helg, det är ju några timmar kvar på den:) Jag har haft en jättebra helg. Dock gick humöret ner idag pga lite saker.

I fredags så hälsade jag på hos Ellinor och Nelson:D Han blir bara sötare och sötare! När han låg i mitt knä och tittade upp på mig så höll jag på att börja gråta. Han var så fin och tittade länge på mig o vara sååå gullig. Ok, ja nu ska jag sluta tjata om Nelson, jag har ju även en underbar pojkvän som jag träffat i helgen:) Åkte till honom efter att ha varit i Norrtälje. Det blev god middag och Let's dance med hans familj, mys! 

Igår åkte vi på lite äventyr i Barkaby. Ikea bland annat. Sen åkte vi till min gammelmoster och mös i hennes vackra lägenhet. Om jag nånsin skulle vinna några miljoner köper jag en lägenhet där, så underbart läge! 

Idag jobbade jag, inte lika spännande, men det är alltid nånting. Jag klagar inte. Och dessutom drar jag iväg på 3 veckors ledighet om 14 dagar, woho! Dock åker jag ingenstans, jag får hem en liten Nelson då:D Lägger upp lite bilder senare... Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: